6.3.15

Time for bombera!

Je to tu! Slávnostné otvorenie blogu "lásky jedné plavovlásky" spolu s mojím prvým príspevkom. Už z názvu je jasné, o čo kráča. Rozhodne patrí do šatníku každého, čo ako-tak sleduje módu ulíc a prehliadkových mól. Svetlo sveta uzrela vo veľkej vlne 20. rokov. Potvrdzovala neustály odklon od formálneho odievania. Bola odrazom mládežníckeho a aktívneho života i súčasťou futbalového neformalizmu. Nosila ju najmä mužská populácia. Ale týmto dňom už je koniec, pretože ženy sa stávaju čoraz emancipovanejšie a  nesmierne si ju pochvaľujú!


Mojou najväčšou láskou sú sekáče. Tam som aj po 3 mesiacoch našla moju vysnívanú bomberu a dúfam, že nebude posledná! Takýmto úlovkom som sa pochváliť musela. Aj čo sa týka materiálu, je vhodná do dažďa, avšak nie je zo "šuštákoviny" a je neuveriteľne ľahká. Píšem to preto, lebo sa momentálne zameriavam hlavne na rozličné materiály a ich vlastnosti.






Pod bomberu som zvolila bielu košelu do "A", ktorú som tiež dlho zháňala a je to 100% bavlna. Podobnú nájdete na Choies . Bielou nikdy nič nepokazíte. Môžete len vylepšiť. Krásne s ňou funguje kontrast medzi farbami a niekedy aj medzi typmi materiálov.


Nezvyknem príliš nosiť doplnky, ale mám zase novú mániu. Predsa látkové gumičky! Dokážu neuveriteľné veci. Veď nakoniec, posúďte sami. Vyrábam si ich aj sama z rôznych látok zo sekáča, takže to pokojne skúste aj vy! Ideálne pre študentský život, pretože náklady na výrobu sa vám zmenšia na minimum oproti maloobchodným cenám. Kľudne mi napíšte, ak by ste si nevedeli rady. Za kabelku považujem plátenku, pretože pre mňa má jednoducho nesmierne čaro. Digitálky - to je rozhodne jedna z najlepších investícií, aj keď neboli drahé. Páči sa mi na nich to, že nikto nemá také isté. Dokonca nemajú na sebe ani značku. Žiadne CASIO za horibilnú cenu. Tie už nemajú čaro, aké mávali. Preto dajte na moju radu a všímajte si veci okolo seba lepšie. Nedajte len na prvý pohľad! Záver je jasný: kohútia stopa.



S láskou, plavovláska







bombera - second hand
high waisted jeans - second hand
shirt - second hand
digital watches - second hand
shoes - H&M
hat - Koton
socks - Pepco
scrunchie - Takko


photos by folklórna Klaudia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára