17.8.15

Visit a small convenience store

Večierky sú jedny z najlepších nápadov ever. Je sobota večer. Vy sa nejako spamätáte z búrlivého piatkového večera. Je pomaly pol deviatej večer. Bývate pomerne ďaleko od všetkých supermarketov, najmä ak máte ísť pešo. Vyhliadky na sobotňajší večer: mizivé na nejaké fajn jedlo. Ale predsa Vás niečo hreje pri srdci, čo tu je vždy pre Vás, pre Váš žalúdok. Večierka s milou, po 21:30 otrávenou a polochrapkajúcou obsluhou. Čo viac si priať?

V Senici máme čosi podobné ako večierku, minimálne vo mne to evokuje potraviny zapadnuté prachom, ktoré kedysi boli otvorené, keď ich ľudia bezvýhradne potrebovali.


Tričká, presnejšie polokošele, od Lacoste sú novou okázalosťou mojej skrine. Dokonca toto som si vyrobila sama, pretože po nekonečnom prehrabávaní v sekáčoch som si povedala "a dosť!". Či je René Lacoste na mňa hrdý, že som sfalšovala jeho krokodíla, alebo nie, konala som v tom najlepšom a s úctou k nemu. S Reném máme minimálne jedno spoločné - lásku k móde.

U tohto veľmi talentovaného francúzskeho tenistu, začala výroba jeho budúcej večnej značky, až priveľmi prosto. Zamiloval sa do kufru s krokodílím vzorom. Za výhru v dôležitom zápase bol odmenený a stal sa z neho René Aligátor. Po ukončení jeho tenisovej kariéry sa zameral na módu.V roku 1933 spolu s André Gillierem založili, dnes veľmi známu textilnú spoločnosť, LACOSTE s logom zeleného krokodíla. Prvé kolekcie boli najmä s tenisovým a športovým zameraním. V súčasnosti rozšírili však svoj ponúkaný sortiment o parfémy, hodinky, kožené predmety, obuv a o voľnočasovú módu.


Ďalším hitom tejto sezóny je high waisted tennis skirt (ako to ja nazývam, a lá AA), ktorú nájdete hocikde. Ebay, Aliexpress, American Apparel, rôzne obchody na Instagrame. Sukne mám rada, pretože zachovávaju ženskosť a sú celkom pohodlné. Samozrejme, záleží od strihu, materiálu a príležitosti, kam si ju oblečiete. Počula som, že sa dá aj ušiť, takže neváhajte a smelo do toho! (P. S. krásne sa točí!)

Svoju prvú eko tašku som si zaobstarala s ELLE, kde bola ako darček k magazínu. Uznávam, skvelý marketingový ťah aj na mňa. To bol asi posledný magazín, čo som si zakúpila. Rozhodla som sa totiž, že sa nechcem pozerať na drahé veci, čo si nemôžem dovoliť, čítať reklamy na každej tretej strane a must have veci, doplnky a všetko čo je teraz v kurze, môžem zazrieť aj na internete. Ale odbehla som od témy. Druhú som si trochu pretvorila sama a ňou vzdala hold Fride. Momentáne chystáme s Klaudiou vlastnú kolekciu pláteniek a plátených malých batohov, so zdôraznením na ženské krivky. Veď uvidíte sami!

So let's go to the small convenience store and don´t forget eco shopping bag!

S láskou, plavovláska


t-shirt - second hand + DIY
high waisted tennis skirt - second hand + DIY
shoes - Primark
watches - second hand
eco bag - Klaudia's own

photos by folklórna Klaudia

1 komentár: