2.8.15

Badminton s Melisou!

Badminton je veľmi ušľachtilý šport, pri ktorom moje srdce vždy zaplesá. Kiežby som sa vedela trafiť tou krásnou raketou do košíka. Ale veď čo, keď už nič iné, aspoň fotiť sa s ňou môžem! Lenže badminton, moja neschopnosť v ňom a ani outfit nie je úplne to, o čo tu kráča. Hlavnou podstatou tohto postu je Melisa - moje božstvo módneho zmýšľania, ale i veľká osobnosť ducha v jednom.

Melisu vnímam na módnej scéne už dva roky. Pre mňa je rozhodne jedna z iniciátoriek môjho osobného vývoja vkusu, rafinovanosti, minimalizmu, nosenia bindi, platforiem, občasnej úchylnosti, ktorá nikdy nezaškodí, poukázanie na jedny z najkrajších látok na výrobu odevov: latex, koža, velvet, hodváb, satén a vlastne všetko, čo spadá do božskej Melisinej "fešn" duše.



Na sociálnych sieťach som si všimla, že určite nie som jediná, pre koho je vzorom. Veď je dokonalá a nádherná. Má krásne črty tváre, vymodlenú postavu takmer každej ženy, úžasné rovné vlasy a niečo neopísateľné v očiach. Jej výzor nie je však jediný dôvod mojej neskonalej lásky k nej. Je to čosi viac. S väčším významom a hĺbkou. Charakter a vášeň pre veci, o ktoré sa zaujíma. Naozaj obdivuhodný to človek. Pre príklad uvediem tému: feminizmus. Sama sa danou témou zaoberám, ale povedzme, že ako 16-ročné dievča nemám veľa skúseností o danej téme a preto čerpám informácie, poznatky, fakty z okolia. Jedným médiom je pre mňa aj Melisa. Využíva svoju právom dosiahnutú popularitu nielen na šírenie kvalitnej módy, ale aj presadzovaniu svojich názorov podložených na skvelej, zväčša britskej, literatúre. Nie je z tých, čo sa silou mocou bijú do pŕs, že aj oni to podporujú, keď o tom v podstate nevedia nič.

Vážim si na nej všetko, čo robí, prečo to robí, pre koho to robí. Je to človek ako my všetci, ale ukazuje mi, ako sa dá byť lepším a čo zo mňa môže vzísť (to aj moja maminka, keď si to náhodou číta, čau mami).

Odteraz si ju nosím hrdo na tričku a šírim jej posolstvo. Možno je niekomu nelogické, prečo nemám na tričku herca, speváčku, ale Melisa je moja filozofka a má rovnaké právo tam byť ako Leo DiCaprio, ktorého budem nosiť o chvíľu tiež!

S láskou, plavovláska






Klaudia´s Acne Studios jeans - second hand
t-shirt - PrintHouse
shoes - Deichmann obuv
ring - H&M
Kanken - TU
nails inspired by fridavega
septum - DIY

photos by folklórna Klaudia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára